Nasuwa się pytanie – dlaczego?

www.4u-noise.org.pl

Nasuwa się pytanie - dlaczego?

Bycie oryginalnym, niepowtarzalnym, wyróżniającym się z tłumu jest marzeniem wielu przedsiębiorstw i firm. Nasuwa się pytanie – dlaczego? Odpowiedź jest banalnie prosta. Kiedy konsumenci, rzekomi klienci firmy, zobaczą, usłyszą jakieś niebanalne, rozbrajające hasło czy powalający slogan, nawet składający się z dwóch, trzech słów, które w swojej nieszablonowości zakodują się w ich pamięci, to automatycznie, mimowolnie będą wiązać je zawsze z wizerunkiem firmy, z jaką ów slogan jest powiązany. Zostało udowodnione, że ma to niebagatelny wpływ na popularność produktów oferowanych przez taką firmę, a co za tym idzie – jej dochód. Mogą one wówczas rosnąć i rosnąć. Klientów będzie im przybywać. A dlaczego tak się stało? Otóż zainwestowali oni w cenne artykuły reklamowe. W czasach ostrej konkurencji wolnorynkowej warto pamiętać, że ą one podstawą dobrego marketingu i budowania imagu. Wiele firm specjalizuje się w przyjmowaniu zleceń dotyczących projektowania, drukowania, a nawet, (co znacznie ułatwia zadanie klientom) dystrybucji takich gotowych materiałów, jakimi są artykuły reklamowe. Nie trzeba mieć nawet koncepcji, pomysł, wyobrażeń o tym, jak broszura ma wyglądać. Albo, jakiego dżingla użyć do reklamy radiowej. Wystarczy, idąc po linii najmniejszego oporu, zdać się na fachowość i kreatywność ludzi o wyobraźni bez granic – specjalistów od public relations, absolwentów kursów socjologiczno psychologicznych, którzy znają wszystkie prawidłowości i zasady, na których działa mózg. Wykorzystuje je sprawnie podczas pracy, aby gotowe artykuły reklamowe były jak najlepszej, jakości.

akrobatyka dla dzieci poznań